Nowiuteńkie przestrone, żwawe i ultranowoczesne tramwaje dla współmieszkańców Krakowa.

Nowe przestrone, krótkie oraz światłe tramwaje dla mieszkańców Krakowa.

Atrakcyjne informacje dla pasażerów łodzkiej komunikacji miejskiej. W rezultacie przestano działania złączone z wydłużającą się procedurą przetargową na współczesne tramwaje. Podpisano transakcję przy ich zwrócenie. Poniżej przesłana współcześnie reklama prasowa od konsorcjum jednostek Solaris także Stadler.


We wtorek, 16 stycznia 2018 Miejskie Przedsiębiorstwo Transportowe SA w Krakowie w obecności Prezydenta Krakowa podpisało z przedsiębiorstwo firemek Solaris Bus & Coach SA również Stadler Polska Sp. z o.o. umowę ramową (obejmującą 50 tramwajów) wraz z normą realizacyjną centralnej grupy zamówienia obejmującej dostawę 35 tramwajów.

Nowe niskopodłogowe tramwaje będą zawierać długość 33,4 metra. Zostaną urządzone w klimatyzację, monitoring, oświetlenie ledowe mieszkania a nowy styl informacji pasażerskiej rozliczony z głosowego zapowiadania odpoczynków dodatkowo tablic wyświetlających trasę przejazdu. W wszystkim z tramwajów zostanie umieszczona specjalna platforma, jaka pomoże wsiadanie również ruszanie osobom niepełnosprawnym podejmującym się na wózkach. W preparacie będą również zamontowane automaty biletowe, w których pasażerowie za bilet dadzą nie jedynie monetami, jakkolwiek również kartą płatniczą. Z inicjatywą o użytkownikach numerów i smartfonów na poręczach zostaną zamontowane porty USB umożliwiające ładowanie urządzeń mobilnych. W drzwiach wagonów będzie postępował system mienia pasażerów, umożliwiający pomiar liczby przewożonych ról dodatkowo zidentyfikowanie tras, przy jakich obowiązkowe jest np. zwiększenie częstotliwości kursów.

Nowe tramwaje będą posiadały pełniejsze niżeli wówczas istniałoby dotychczas drzwi – 1,4 m. To podejście da szybszą wymianę pasażerów na odpoczynkach. Z serii specjalna konstrukcja jezdna ram wózków zapewni ograniczenie zużycia środowisk oraz torowiska, zaś jeszcze wpłynie na ograniczenie drgań emitowanych podczas jazdy, co podniesie komfort podróżowania. Nowe tramwaje dzięki użyciu nowoczesnych wyjść będą dawać bezpieczny przejazd. Każdy wagon będzie urządzony w tzw. absorbery energii, które będą daleko łagodzić skutki sprzeczności spośród szczególnymi pojazdami.

Tramwaje będą wyrozumiałe dla środowiska. Zastosowany w nich system rekuperacji umożliwi zużywanie energii wytwarzanej m.in. przy hamowaniu. Ergonomiczna kabina również elegancki fotel zaświadczą z organizacji komfortowe warunki pracy dla kierowców.

Warto dodatkowo podkreślić, że dwa nowe tramwaje z aktualnej partie będą jako pierwotne w Krakowie wyposażone w nowoczesny system, który da na drogę z opuszczonym pantografem, bez posiadania z siatce trakcyjnej na składniku ok. 3 km (pozostałe wagony będą planowały instalację umożliwiającą zamontowanie tegoż zwyczaju w perspektywy). To podejście ma dać jazdę tramwajom w przykładzie, jeżeli nie będzie szansie wykorzystywania z budowy trakcyjnej (np. w momencie awarii necie lub awarii w domu energetycznym).

Solaris Tramino był doświadczany w Krakowie w 2015 roku. Tutaj w trakcie obsługi linii nr 1 w bajki Salwator - Wzgórza Krzesławickie. Ulica Dominikańska.


Wartość takiego zamówienia 35 tramwajów to więcej 314 mln zł, zaś dofinansowanie z Pomysłu Operacyjnego Infrastruktura również Otoczenie na lata 2014-2020 dla współczesnej Lokacie wyniesie prawie 125 mln pln.

- Podpisana umowa na dostawę 35 tramwajów sprawia, iż MPK SA otwiera właściwie realizację dziewiątego z zmianie programu unijnego. Cena każdych unijnych projektów produkowanych przez krakowskiego przewoźnika liczy już więcej 1,6 mld pln z czego mało 1 mld to leki pozyskane z unijnych funduszy – mówił na podpisaniu umowy Rafał Świerczyński, prezes zarządu MPK SA w Krakowie.

- Początek współpracy pomiędzy Solarisem a krakowskim MPK sięga 1997 roku. Dlatego jeszcze to niesłychanie cieszę się, iż do warszawy Małopolski przybędą inne polskie pojazdy. Ostatnim całkowicie będą toż znajome tramwaje

Liczby nowe tramwaje powinny trafić do Krakowa na początku 2020 rok. Cały układ zgodnie z umową zawiera zostać zakończony w trzecim kwartale 2020 roku.

- Ogromnie się cieszymy, iż wspólnie z krajowym Kolegą będziemy przygotowywać tenże świetny projekt. Jestem świadomy, że polskie dobre, łagodne także przyjemne tramwaje zaprojektowane szczególnie dla miasta Krakowa będą absolutnie były także pasażerom jak plus przewoźnikowi

Koncepcja tego układu umożliwi kontynuowanie procesu zwolnienia z stylu wagonów tramwajowych z dużą podłogą. Dzięki temu podniesie się liczba tramwajów niskopodłogowych, zaś obecnym jedynym zmieni się dostępność dodatkowo komfort jechania w Krakowie, wyjątkowo dla pań starych, niepełnosprawnych także rodziców chodzących z malutkimi dziećmi.


Pierwsze możliwości techniczne tramwaju o firmie Tramino Kraków:

Długość całkowita – 33,4 m
Szerokość pojazdu – 2,4 m
Pierwsza mieszkań siedzących - 80
Całkowita pojemność pojazdu – 227 (7 osób/m²).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Konstrukcje stalowe w budownictwie - Eko groszek – czy warto z niego korzystać? - Najznakomitsze produkty opałowe - zestawienie i zalety.

Opakowania klapowe czy materiały fasonowe

Taksi w Krakowie zamówisz też bez smartfona - Carsharing – wygoda i ekologia umieją iść w parze - nadzwyczajny sposób podróżowania!